HomeOutlet.ee Müügitingimused

Tere tulemast HomeOutlet.ee-sse, me pakume kvaliteetset mööblit Euroopa tootjatelt taskukohase hinnaga. Enne ostu sooritamist on oluline tutvuda meie ostutingimustega.

  1. Puudused ja iluvead:

HomeOutlet spetsialiseerub Euroopa mööblitootjate laojääkide müügile, seega võivad meie tooted omada mõningaid iluvigu või puudusi. Enne toodete väljastamist teostame põhjaliku kontrolli, et tagada nende vastavus kõrgetele kvaliteedistandarditele. Võimalikud puudused on alati fikseeritud Kontrollitud või Kokkupandud toodetel.

  1. Kliendi teavitamine vigastuste korral:

Avastades tootel vigu või kahjustusi, mis ei olnud tootelehel fikseeritud, võtame kohe ühendust kliendiga, et teavitada neid leitud puudustest. Soovime tagada, et meie kliendid oleksid teadlikud toodete seisukorrast enne nende kättesaamist.

  1. Tagastamine või Allahindlus:

Kui klient leiab, et tootel esinevad puudused, mis mõjutavad selle sobivust, pakume võimalust toode tagastada või pakume vastavalt vigastuse suurusele allahindlust. Kliente rahulolevana hoidmine on meie prioriteet ning leiame alati sobiva lahenduse.

  1. Tooted pakendites:

Mõnedel toodetel võib puududa originaalpakend või pakend võib olla kergelt vigastatud. Kokkupandud toodetel originaalpakend tavaliselt puudub.

  1. Kokkupandud mööbel:

Mõned mööbli või sisustuse esed on kokku pandud meie poolt. Selline kaup on alati saadaval meie esinduses ja seda müüakse “AS IS” seisukorras.

  1. Saadavus

Kogu kaup on saadaval meie esinduste Laos või müügisaalis, kaubalehel on alati märgitud kauba saadavus esinduste kaupa. Kuna tegemist on Mööbli ja kodusisustuse Outletˇga, peaaegu kogu meie kaup on piiratud koguses või ühes komplektis/ eksemplaris.

 

Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

Homeoutlet.ee veebipoes saab tellimuse eest tasudes määrata endale sobiva maksemeetodi. Täpsem valik maksemeetoditest on kättesaadav ostukorvis ostu vormistamise vaates.

Kliendi ostukorv luuakse hetkest, mil Klient on vajutanud nupule “Lisa ostukorvi” seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist või alustada tellimist. Ostukorvis olevaid tooteid on võimalik enne tellimuse vormistamist lisada, vahetada või kustutada.

Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest.

Tellimuse vormistamiseks tuleb vajutada nuppu „Ostu vormistamine“, kus Klient peab sisestama küsitud andmed, et Homeoutlet.ee saaks vajalikud tarneandmed ja Kliendiga vajadusel ühendust võtta.

Makseviisid:

Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Pocopay

Visa/Mastercard kaardimaksed

Soome pangamaksed: Aktia, Ålandsbanken, Danske, Handelsbanken, Nordea, Oma Säästopankki, Pohjola, POP Pankki, S-Pankki, Säästopankki

Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele ja Luminor

Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu ja Luminor

Leedu maksa hiljem lahendused: Mokilizingas, Moki3

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Tellimuses esitatud andmete täpsusest ja õigsusest sõltub Kliendi poolt ostetud toodete häireteta kohaletoimetamine.

Pärast tellimuse kinnitamist vajutades nupule „Suundu maksma“ koostab süsteem Kliendile tellimuse, mida on võimalik tasuda pangalingiga. Kui Klient on tasunud tellimuse eest, siis tellimust enam muuta ei saa.

Müügileping loetakse sõlmituks alates tellimusel näidatud summa 100% laekumisest Homeoutlet.ee arvelduskontole.

Homeoutlet.ee-l on õigus läbi viia kampaaniaid kliendibaasile, mis ei rakendu uutele klientidele.

OÜ HomeOutlet EE (16830881) on isikuandmete vastutav töötleja, OÜ HomeOutlet EE edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile


Toodete Kättetoimetamine ja Üleandmine HomeOutlet E-poes:

Tarneajad:

  1. Tooted postitatakse kliendile hiljemalt 7 tööpäeva jooksul.
  2. Suuremate sooduskampaaniate ajal võivad komplekteerimisajad olla pikemad.
  3. HomeOutlet e-pood ei tee toodete postitust nädalavahetustel ja pühadel.
  4. Kiire kättesaamise soovi korral soovitame ostu sooritada kohapeal, mitte e-poe kaudu.

Isiklikult Järele Tulemine:

  1. Kaup on kätte saadav HomeOutlet @Rae või HomeOutlet @Viimsi esindusest, vastavalt Kauba asukohast.
  2. Palume järgi tulla peale teavitust 5 päeva jooksul.
  3. Kui klient ei tule kaubale järgi 2 nädala jooksul, võib rakenduda hoiustamisetasu.

Tagastamisõigus:

  1. Kui pärast tellimuse kättesaamist tekib ostjal ostetud tootega mure või see ei vasta kirjeldusele, saab ta tooted tagastada 14 päeva jooksul.
  2. Tagastamisvõimalus kehtib ainult eraisikutele, mitte juriidilistele isikutele.
  3. Kliendil tuleb tagastataval tootel säilitada HomeOutleti e-poe poolt antud Ostutsekk või Kauba kood.
  4. Tagastamise kulud kannab klient, välja arvatud juhul, kui toode erineb oluliselt tellimusest.
  5. Tagastamiseks tuleb täita kauba tagastamise avaldus 14 päeva jooksul pärast tellimuse kättesaamist.
  6. Kauba tagastus tuleb teostada HomeOutleti e-poodi 14 päeva jooksul alates avalduse esitamisest.
  7. Tagasimakse tehakse pärast toote tagastamist e-poe lattu kuni 7 päeva jooksul.
  8. Kohapealt poest ostetud ja kokkupandud tooteid ei saa tagastada mittesobivuse korral, neid müüakse “AS IS” seisukorras.
  9. Kui klient ei ole tellimusele järgi tulnud 2 kuu jooksul, tellimust tühistatakse.

Tagastuse avalduse esitamiseks kirjuta e-postile: tagastus@homeoutlet.ee.

Tarne:

  • Kohaletoimetamine Tallinna piires treppikojani - 30 eurot (lisandub korrusehind - 5 eur/korrus);
  • Kauba saab kätte laost või salongist;
  • Kohaletoimetamine üle Eesti kulleriga või pakiautomaadiga.

LISATEENUSED:

  • Mööbli kokkupanek - alates 10 EUR (Tunnihind 35 EUR);
  • KORRUSEHIND - 5 EUR;
  • VÄIKSEMA PAKI SAATMINE PAKIAUTOMAATI 5€ PAKK